Trzy nowe funkcje zakupowe na Instagram

Instagram udostępnił dla użytkowników trzy nowe możliwości robienia zakupów na platformie. Po wprowadzeniu nowej funkcji zakupowej we wrześniu, teraz pozwala na wykorzystanie kolejnych, prostych możliwości odkrywania produktów. Użytkownicy mogą zapisywać produkty w kolekcji shopping, powracać do nich potem, oglądać profile marek i dokonywać zakupów w tzw. Feed-Videos.

Kiedy użytkownik trafi na interesujący go produkt, może go zapisać w katalogu zakupów, tak samo jak zapisywał do tej pory zdjęcia w zbiorze zdjęć. Teraz produkty może zapisać w nowym zbiorze zakupowym. Sam tzw. Shop Tab, w profilach firmowych, jest na nowo ukształtowany, aby pomóc kupującym wydajniej przyjrzeć się produktom i rozważyć ich zakup. W obszarze Shop Tab każdej firmy można znaleźć wszystkie produkty, które zostały przedstawione w poście na Instagramie, tj. ich nazwy, ceny czy opisy. Instagram zintegrował również funkcję shopping z Feed –Videos. Użytkownicy mogą teraz kliknąć w symbol w lewym, dolnym rogu video, aby otworzyć listę produktów, które były wyświetlone w ich opisie.

 

Opracowanie:

Anna Pruszkowska

www.services4fashion.eu

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

English »