Jak mówić o marce, by ją kochali

Na co dzień zajmuję się komunikacją marek, prowadzę firmę Pani od polskiego i jestem rezydentką Art_Inkubator. Ruszyła rejestracja na panele i warsztaty odbywające się w ramach Modopolis – Forum Mody Polskiej, w tym na warsztat, który poprowadzę “Jak mówić o marce, by ją kochali”. Obiecuję dużo konkretów. Rejestracja ➡️ www.modopolis.pl.

Umiesz mówić o swojej marce? Nie o jakiejś wymyślonej – o tej, którą tworzysz? Czy wiesz, że marka to nie produkt? Czy obudzony w środku nocy umiesz wymienić te cechy, które wyróżniają Twój brand? Z czym Twoja marka kojarzy się klientom? Z czym Twoim rodzicom, a z czym ich rodzicom? Komu się podoba? Kto rozumie ją tak jak Ty? Po czym rozpoznają ją odbiorcy? Z czym ją mylą? Z czym łączą? Gdzie bywać, by budować spójny wizerunek marki, a jakie imprezy modowe odpuścić? W co się zaangażować, a w co dać zaangażować się innym?
Takie pytania można by mnożyć jeszcze bardzo długo. Działań mających na celu budowanie tożsamości marki również jest bardzo wiele. Znajdziecie je online i offline, w książkach i na stronach internetowych, w motywacyjnych podcastach i akademickich wykładach. Jednak prawdziwa sztuka polega nie na ich nazwaniu, a na odpowiednim doborze, a tego nie zrobisz właściwie bez odpowiedzi na pytanie o tożsamość marki. Musisz je sobie zadać, by mieć podstawę do kreowania skutecznej strategii komunikacyjnej, a później – do jej realizacji. Nikt nie odpowie na nie lepiej niż Ty sam. Niby zdajesz sobie z tego sprawę (to już bardzo wiele!), ale nigdy nie masz czasu, by się nad tym zastanowić, spisać pytania i odpowiedzi, powrócić do nich, zadać je sobie raz jeszcze… Na warsztat zapraszam tych, którzy szukają podpowiedzi. Porozmawiamy o tworzeniu tożsamości (a dopiero później wizerunku) marki modowej, przeanalizujemy strategie komunikacyjne znanych i mniej znanych marek nie tylko z branży fashion, posłuchamy, jakim językiem o sobie mówią i co słyszymy, gdy mówią. A to wszystko po to, by nauczyć się, jak mówić o swoim brandzie, by być rozumianym i by zainteresować odbiorców – tych, którzy kupują, ale także media (nie tylko social media).
Serdecznie zapraszam na warsztat – będzie fajnie!

Maliwna Wadas
Pani od polskiego

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

English »