Dotacja Go To Brand na wystawcy i uczestnictwo w targach dla firm odzieżowych i projektantów odzieży

Pojawiła się kolejna edycja konkursu Go To Brand, szczególnie polecany program dla przedsiębiorstw zajmujących się produkcją odzieży, czy też dla projektantów odzieży posiadających własne marki odzieżowe. Za pomocą konkursu można wziąć udział w największych imprezkach targowych na całym świecie (lista krajów w których można się wystawić znajduje poniżej postu).

Tym bardziej warto się zainteresować konkursem, że samo otrzymanie dotacji nie jest trudne.

Konkurs rozpocznie się 11 lutego i potrwa do 11 marca 2020 r.  

Poniżej oraz w załączeniu przesyłam informacje dotyczące tego działania, jak również nasze warunki finansowe. W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o kontakt.

Działanie 3.3.3 Go To Brand

Aktualne edycje tego konkursu zostały znacznie uproszczone w stosunku do edycji wcześniejszych.

Aby wziąć udział w konkursie należy spełnić tylko dwa warunki

  1. Wybór rynku perspektywicznego (lista w załączniku) i organizacja misji wyjazdowej lub stoiska targowego na tym rynku
  2. Udział w charakterze wystawcy lub organizacja misji wyjazdowej na targi, na których zorganizowane będzie narodowe stoisko informacyjne (w 2020r. Kijów i Dubaj, w 2021r, Moskwa, Berlin)

Pozostałe imprezy targowe można wybierać dowolnie.

Dodatkowo całość konkursu rozliczana jest za pomocą kwot ryczałtowych, co oznacza, iż na etapie składania wniosku określamy kwoty uczestnictwa w danych targach lub wyjazdach i z Instytucją nie musimy rozliczać się za pomocą faktur, a jedynie dokumentując nasz udział w danym zdarzeniu.

W konkursie można otrzymać aż 90% zaliczki.

NA CO MOŻNA OTRZYMAĆ DOFINANSOWANIE W RAMACH KONKURSU?

  • Udział w targach międzynarodowych w charakterze wystawcy lub zwiedzającego
  • Organizację misji wyjazdowych lub przyjazdowych
  • Usługę doradczą w zakresie ekspansji zagranicznej przedsiębiorstwa

KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ W KONKURSIE?

  • przedsiębiorstwa z sektora MŚP

W konkursie mogą wziąć udział producenci oraz usługodawcy z terenu całego kraju.

FINANSOWANIE

Maksymalna wartość dofinansowania wynosi 430 280 zł, przy dofinansowaniu:

  • 85% dofinansowania dla mikroprzedsiębiorstw z województw innych niż mazowieckie
  • 80% dofinansowania dla mikroprzedsiębiorstw z województwa mazowieckiego
  • 75% dofinansowania dla małych przedsiębiorstw
  • 60% dofinansowania dla przedsiębiorstw średnich

W JAKIM TERMINIE MOŻNA ZŁOŻYĆ WNIOSEK?

Nowy nabór będzie miał miejsce w I kwartale przyszłego roku.

KOSZTY KWALIFIKOWALNE

  • usługi doradcze w zakresie umiędzynarodowienia firmy wraz z niezbędnymi w tym zakresie szkoleniami;
  • podróże służbowe pracowników w tym takie jak np. diety, noclegi, przejazdy, itp.
  • transport i ubezpieczenia osób i eksponatów, koszty odprawy celnej i spedycji
  • rezerwacja miejsca wystawowego na targach, opłaty rejestracyjnej za udział w targach oraz wpisu do katalogu targowego;
  • zakup, budowa oraz obsługa stoiska targowego
  • reklamy w mediach targowych;
  • udziału w seminariach, kongresach i konferencjach;
  • organizacji pokazów, prezentacji i degustacji
  • nabycie lub wytworzenie oraz dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych (gadżety, foldery, ulotki, wizytówki)
  • przygotowanie lub tłumaczenie strony internetowej

Lista krajów, gdzie można w tramach programu się wystawić:
1. Azja Południowo-Wschodnia
a. Japonia
b. Korea Południowa
c. ASEAN: Filipiny, Indonezja, Malezja, Singapur, Tajlandia, Brunei, Wietnam, Laos, Mjanma, Kambodża
2. Ameryka Północna
a. Kanada
b. Usa
c. Meksyk
3. Bliski Wschód
a. Turcja
b. Iran
c. Izrael
d. Państwa Zatoki Perskiej: Arabia Saudyjska, Katar, Kuwejt, ZEA, Bahrajn, Oman
4. Europa Centralna i Wschodnia
a. Państwa Bałkanów Zachodnich: Albania, Bośnia i Hercegowina, Macedonia, Kosowo, Czarnogóra, Serbia
b. Wspólnota Niepodległych Państw: Armenia, Azerbejdżan, Białoruś, Kazachstan, Kirgistan, Mołdawia, Rosja, Tadżykistan, Ukraina i Uzbekistan, Turkmenistan
c. Ukraina
d. Gruzja
5. Państwa BRIC
a. Brazylia
b. Rosja
c. Indie
d. Chiny
e. RPA

Wskazuję najlepsze i najbardziej efektywniejsze imprezy targowe na których powinniście się Państwo wystawić.

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani pomocą w uzyskaniu tej dotacji na każdym etapie Go To Brand to prosimy o bezpośredni kontakt:
Kamil Kurowski, kk@fashioncluster.pl, +48 695 600 680.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

English »